Розробка програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів з дисциплін кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем

Автор(и)

  • Sofiya Zhidchenko Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ, Ukraine
  • Tatiana Dubovik Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2016.42.21

Ключові слова:

моніторинг, розробка програмного модуля, клієнт, сервер

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами професійної освіти в проведенні моніторингових досліджень, оскільки вони є одним із шляхів розширення доступу до Європейської освіти і мобільності студентів. 

Біографії авторів

Sofiya Zhidchenko, Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ

студент кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем (СКС); Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ

 

 

Tatiana Dubovik, Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ

старший викладач кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем (СКС); Український державний хіміко – технологічний університет УДХТУ

Посилання

Bachman, L., Davidson, F., Milanovich, M. The use of test methods in the content analysis and design of EFL proficiency tests. Language Testing, 1996, 13, 125-150.

Kaplan, R. M., Saccuzzo, D. P. Psychological Testing. Belmont, CA: Wadsworth, 2009.

Hartwig, M., Was, C., Isaacson, R., Dunlosky, J. General knowledge monitoring as a predictor of in-class exam performance. British Journal of Educational Psychology, 2012, 82, 456-468, doi: 10.1111/j.2044-8279.2011.02038.x.

Tobias, S., Everson, H. T. Knowing what you know and what you do not: Further research on metacognitive knowledge monitoring. College Board Report, New York, NY: The College Board, 2002, 3, 25 p.

Gutierrez, F. Pro Spring Boot, 2016, 365 p.

Griffiths D. Head First Android Development, 2016, 704 p.

Putilova, L. A. Monitoring kachestva znaniy studentov vuza / Sovremennye sistemy otsenki kachestva znaniy o vysshem professional'nom obrazovanii: problemy i perspektivy [Monitoring the quality of knowledge of students of high school. Current system of quality assessment of knowledge of higher professional education: problems and prospects]. Sb. Articles on the basis of inter-regional seminar nauchnometodicheskogo. Tyumen: TSU, 2007, 56-59.

Dubovik, T. N., Sergeev, O. V., Dubovik, D. D. Ispol'zovanie testovykh sistem dlya povysheniya kachestva obucheniya [Use of test systems for improving the quality of education]. Materiały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Nauka: teoria i praktyka - 2012». Przemyśl Nauka i studia, 2012, 88, 31 – 33.

Avanesov, V. S. Nauchnye osnovy testovogo kontrolya znaniy [Scientific basis of the test control of knowledge]. Moscow: Research Center, 1994, 135 p.

Camera, E. D. Seti TCP/IP. Razrabotka prilozheniy tipa klient/server dlya Linux / POSIX [TCP / IP network. Developing client applications such as / server for Linux / POSIX]. Ed. Williams, M-SPb, Kiev, 2002, 3, 576 p.

Walls, K. Spring v deystvii [Spring in Action]. Moscow: DMK Press, 2015, 762 p.

Wilde, E., Pautasso, C. REST: From Research to Practice. Springer Science & Business Media, 2011, 528 p.

[Web] https://ru.wikipedia.org/wiki/API.

Golhar, R., Vyawahare, P., Borghare, P. Design and implementation of android base mobile app for an institute. IEEE. 2012, 24, 3-5, doi: 10.1109 / ICEEOT.2016.7755391.

Radhakrishnan, J., Alluri, D. Huffman coding and decoding using Android. IEEE, 2016, 0361 - 0365, doi: 10.1109 / ICCSP.2016.7754156.

Mengping, T. Applying computer-based mathematics testing on mobile tablets for elementary students. IEEE Conference Publications, 2013, 1 - 7, doi: 10.1109/CICEM.2013.6820167.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-27

Як цитувати

Zhidchenko, S., & Dubovik, T. (2016). Розробка програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів з дисциплін кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (42 (1214), 129–133. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2016.42.21

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління