Числові дослідження вантажного вагону

Автор(и)

  • Anatoly Chepurnoy НТУ "ХПИ", Russian Federation
  • Roman Sheychenko ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг», Ukraine
  • Roman Graborov ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг», Ukraine
  • Mykola Tkachuk Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт», Ukraine
  • Maryna Bondarenko Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт», Ukraine
  • Andrey Grabovskiy Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»,
  • Eugene Lunyov Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»,,

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2017.23.08

Ключові слова:

вагон критий, статичний розрахунок на міцність, режими навантаження, напруження, що допускаються, метод скінченних елементів

Анотація

У даній роботі проведено статичний розрахунок на міцність кузова і рами вагона критого моделі 11-9962 вагою брутто 0,922 МН. Розрахункова схема вагона враховує сили, що діють на нього в умовах експлуатації. Розглянуто режими навантаження: I, III основні режими, режим зіткнення і ривка, ремонтні режими, режим завантаження вагона, перевірка міцності даху. З результатів розрахунку видно, що напруження в усіх елементах кузова і рами вагона критого моделі 11-9962 при всіх розрахункових режимах не перевищують напруження, що допускаються. Розрахунок показав хорошу відповідність з результатами випробування на міцність дослідного зразка вагона.

Біографії авторів

Anatoly Chepurnoy, НТУ "ХПИ"

аспирант кафедры "Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин"

Roman Sheychenko, ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг»

главный конструктор проекта вагонов-цистерн ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг»

Roman Graborov, ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг»

начальник группы технических расчетов ООО Научно-инженерный центр УК «РэйлТрансХолдинг»

Mykola Tkachuk, Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»

доктор технических наук, профессор, заведующий кафедры «Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин»

Maryna Bondarenko, Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»

аспирант кафедры «Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин»

Andrey Grabovskiy, Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»

кандидат технических наук, старший научный сотрудник кафедры «Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин»

Eugene Lunyov, Национальный технический университет «Харьковский политехнический институт»,

соискатель кафедры «Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин»

Посилання

Carolan, M., Perlman, B., Tyrell, D., Gordon, J. Crippling Test of a Budd M-1 Passenger Railcar: Test and Analysis Results. Proceedings of the 2014 Joint Rail Conference, JRC2014-3824, 2014, 11 p., doi:10.1115/JRC2014-3824.

Baykasoglu, C. Numerical static and dynamic stress analysis on railway passenger and freight car models. International Iron & Steel Symposium, 2012, Karabük, Türkiye, 579-586.

Liana, P., Stringfellow, R., Mayville, R., Finite Element Analysis and Full-Scale Testing of Locomotive Crashworthy Components. American Society of Mechanical Engineers, Paper No. JRC2013-2546, 2013, 51 p., doi:10.1115/JRC2013-2546.

Prokat iz stali povyishennoy prochnosti. Obschie tehnicheskie usloviya [Rolled steel of increased strength. General specifications]: GOST 19281—89. Vved. 01-01-91. M.: Standartinform, 2009, 15 p.

Normy dlya rascheta i proektirovaniya vagonov zheleznyx dorog MPS kolei 1520 mm (nesamoxodnyh) [The rules for the calculation and design of wagons MPS 1520 mm gauge railways (non-self)], Moscow: VNIIZhT-GosNIIV, 1996,

p.

Strang, G., Strang, G. An Analysis of the Fipite Elemept Method. New Jersey: Preptice-Hall, Epglewood Cliffs, 1973, 351 p., doi: 10.1137/1017062.

Zienkiewicz, O. S., Taylor, R. L. The Finite Element Method. Vol. 1: Basic Formulation and Linear Problems. London: Mc Graw-Hill, 1989, 648 p., doi:

1002/bate.200201090.

Flaherty, J. E. Finite Element Analysi. New York: Spring, 2000, 323 p.

Chepurnoy, A. D., Litvinenko A. V., Baranov, A. N., Sheychenko, R. I., Bondarenko, M. A. Eksperimentalnyie issledovaniya gruzovogo vagona [Foreight railcar experimental studies] Visnik NTU «KhPI». Zb. nauk. prats. Seriya: Transportne mashinobuduvannya. [Bulletin of the Kharkov Polytechnic Institute. Series: Transport engineering]. – Kharkov: NTU «KhPI», 2014, 22(1065), 44–61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

Chepurnoy, A., Sheychenko, R., Graborov, R., Tkachuk, M., Bondarenko, M., Grabovskiy, A., & Lunyov, E. (2017). Числові дослідження вантажного вагону. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (23(1245), 47–55. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2017.23.08

Номер

Розділ

Енергетика, машинобудування та технології конструкційних матеріалів