Создание уникального логотипа при брендировании территории

Автор(и)

  • И. В. Романишена
  • Н. М. Некрасова
  • О. В. Вовк

Анотація

В роботі досліджено процес створення територіального бренду, сформульовано основністадій при його розробці. Виділено ключові напрямки, які слугують джерелом ідей, приформуванні бренду і створенні цілісної картинки сприйняття брендованої території.

##submission.downloads##

Як цитувати

Романишена, И. В., Некрасова, Н. М., & Вовк, О. В. (2014). Создание уникального логотипа при брендировании территории. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(17), 42–50. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46374

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління