Аналіз підрозділів внз для успішного виконання завдань з інформаційної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.20998/2413-4295.2017.07.20Ключові слова:
вищий навчальний заклад, інформаційний образ, віртуальне представництво, інформаційна діяльність, соціальні комунікації, підрозділ внз, віртуальні спільнотиАнотація
У статті розглянуто актуальні проблеми дослідження використання новітніх інформаційних технологій для ефективного віртуального представництва вищого навчального закладу, що дає змогу сформувати позитивний інформаційний образ навчально-наукової установи у глобальній світовій спільноті. Здійснено аналіз інформаційної діяльності вищого навчального закладу та його підрозділів. Застосовано методи виявлення підрозділів вищого навчального закладу з низькою продуктивністю формування потенціалу. Розроблено методи підвищення продуктивності формування інформаційного ресурсу та інформаційного образу вищого навчального закладу. Визначено зони співвідношення між повнотою та інтенсивністю інформаційної діяльності для віртуальних спільнот Національного університету «Львівська політехніка».Посилання
Korzh, R., Peleshchyshyn, A. Analysis of modern forms and methods of university information activities in Internet. Eastern-European Journal of Eenterprise Technologies, 2013, 2/2 (62), 62-65.
Peleshchyshyn, A., Korzh, R. Baseline characteristics and model of university departments as the subject of information activities. Eastern-European Journal of Eenterprise Technologies, 2015, 2/2 (74), 27-34.
Korzh, R., Peleshchyshyn, A., Syerov, Yu., Fedushko, S. University’s Information Image as a Result of University Web Communities’ Activities. Advances in Intelligent Systems and Computing: Selected Papers from the International Conference on Computer Science and Information Technologies, CSIT 2016, September 6-10 Lviv, Ukraine, Shakhovska N. (Ed.), Springer International Publishing, 2017, 512, 115-127, doi: 10.1007/978-3-319-45991-2_8.
Forkun, Yu., Peleshchyshyn, A. Modern approaches to technology development and formation of information and help ensure public communication systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2012, 2/2(56), 3-12.
Markovec, O. Processing of applications to universities from the Internet. Information, communication and society: Materials of the International Conference ICS-2012, Lviv Polytechnic National University Publishing House, 2012, 94-95.
Trach, O., Peleshchyshyn, A. Functional-network model of tasks performance of virtual communication life cycle directions. Proceedings of the XIth International Scientific and Technical Conference (CSIT 2016), Lviv Polytechnic Publishing House, 2016, 108-110. ‒ doi: 10.1109/STC-CSIT.2016.7589881.
Bacon, J. The Art of Community: Building the New Age of Participation (Theory in Practice), O'Reilly Media, 2009, 400.
Alphy, M., Sharma, A. Study on online community user motif using web usage mining. 4th International Conference on Science and Engineering in Mathematics, Chemistry and Physics (ScieTech),. Journal of Physics Conference Series, 2016, 710. doi: 10.1088/1742-6596/710/1/012015.
Syerov, Yu., Schahovs’ka, N. Web-Community Ontological Representation Using Intelligent Dataspace Analyzing Agent. Proceedings of the X-th International Conference CADSM-2009 «The Experience of Designing and Application of CAD Systems in Microeletronics», 2009, 479-480.
Lambert, R., Butler, N. The future of European universities: Renaissance or decay?. London: Centre for European Reform, 2006, 65.
Kraut, R., Resnick, P. Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design. Massachusetts Institute of Technology, MIT Press, 2012, 283.
Strunga, A. The Integration of Virtual Learning Communities into Universities' Knowledge Management Models. 7th World Conference on Educational Sciences, 2015, 197, 2430-2434, doi: 10.1016/j.sbspro.2015.07.306.
Russell, M. Mining the Social Web: Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, GitHub, and More, O'Reilly Media, Inc., 2013, 424.
Prabowo, H., Sriwidadi, T. Effect of Higher Education Image and the Use of Information Technology Towards Relational Quality in Jakarta Private Universities. Advanced Science Letters, 2015, 21 (4), 866-870, doi: 10.1166/asl.2015.5908.
Hager, L. Building dynamic virtual and hybrid learning communities in higher education through eportfolios and web 2.0/3.0. 4th International Conference of Education, Research and Innovation (Iceri), 2011, 3807-3814.
Buss, A., Strauss, N. Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web. New Riders Press, 2009, 288.
Cintron, R., Samuel, J., Hinson, J. Advances in Higher Edu-cation and Professional Development,IGI Global, 2016, 316.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.