РОЗРОБКА ДЕСКТОПНОГО ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ E-MAIL МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Олексій Марусенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна
  • Володимир Мєтєльов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-2633-6296
  • Владислав Овсяніков Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна
  • Андрій Риженко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2024.01.03

Ключові слова:

десктопний застосунок, .Net 7, WinForms, масова розсилка електронних листів, спам-фільтр, алгоритми цифрової комунікації, кібербезпека

Анотація

У контексті інтернет-реклами, прямий маркетинг включає в себе кілька ефективних засобів, якими активно користуються професіонали. До цих засобів відносяться: маркетинг через електронні листи, маркетинг за допомогою мобільних пристроїв, надсилання push-сповіщень та маркетинг через месенджери. E-mail маркетинг служить ключовим засобом безпосередньої взаємодії, пропонуючи метод двостороннього спілкування з метою розвитку відносин із клієнтом або збільшення обсягів продажу. Ця комунікація здійснюється за допомогою відправки електронних листів, що містять інформацію, актуальну та цікаву для клієнта. Розглядається розробка десктопного застосунку для e-mail маркетингу. Особлива увага у роботі приділена автоматизації процесу розсилки, що забезпечує доставку повідомлень до кінцевих отримувачів без затримок і помилок. Проведено аналіз існуючих рішень на ринку, визначено ключові вимоги до функціональності та інтерфейсу додатку. Розроблений застосунок демонструє високу ефективність у роботі з різними групами користувачів, забезпечуючи гнучкість налаштувань, простоту використання та високий рівень безпеки комунікацій. Програма дозволяє користувачу завантажувати файл зі списком електронних адрес і додатковою інформацією (наприклад, ПІБ адресатів). Розроблений застосунок надає можливість персоналізації листів при використані шаблонів листів та обрати сервіс для відправки листів, такий як Google (Gmail) або Microsoft (Outlook). Особлива увага приділена розробці алгоритмів, які дозволяють оптимізувати процес відправлення листів, зокрема, розумне розподілення листів. Процес розробки включає в себе етапи проєктування, написання коду, інтеграції з існуючими поштовими серверами та наступного тестування програми. Програма, розроблена на основі платформи .NET 7 та мови програмування C#, використовує WinForms для створення графічного користувацького інтерфейсу. Цей застосунок для операційної системи Windows, який поєднує в собі сучасні можливості .NET 7 із зручністю та інтуїтивністю графічних інтерфейсів на основі WinForms. Проведено тестування застосунку та аналіз його конкурентоспроможності на ринку програмного забезпечення. Тестування програмного продукту включає як автоматизовані, так і ручні методи, щоб забезпечити його надійність і відповідність вимогам безпеки. Висока надійність доставки повідомлень та адаптивність до різних сценаріїв використання визначають значущість розробленого продукту в сучасному цифровому світі, вносячи вагомий вклад у розвиток технологій цифрової комунікації. Створено ефективний, безпечний та легкий у використанні застосунок, що дозволяє користувачам ефективно управляти e-mail маркетингом, підвищуючи якість комунікації та взаємодії з аудиторією.

Посилання

Lee B. et al. The Choice of Marketing Channel and Farm Profitability: Empirical Evidence from Small Farmers. Agribusiness, 2020, vol. 36, no. 3, pp. 402–421, doi: 10.1002/agr.21640.

Filippou G. et al. Establishing the Link: Does Web Traffic from Various Marketing Channels Influence Direct Traffic Source Purchases? Marketing Letters, 2024, vol. 35, no. 1, pp. 59–71, doi: 10.1007/s11002-023-09700-8.

Henderson K. C., et al. Content Analysis of IQOS Direct Mail and Email Marketing in the US. Preventive Medicine Reports, 2024, vol. 38, p. 102634, doi: 10.1016/j.pmedr.2024.102634.

Valenti A. et al. Direct Mail to Prospects and Email to Current Customers? Modeling and Field-Testing Multichannel Marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 2023, doi: 10.1007/s11747-023-00962-2.

Kadiyala Bh. et al. Data‐Driven Approaches to Targeting Promotion E‐mails: The Case of Delayed Incentives. Production and Operations Management, 2021, vol. 30, no. 3, pp. 766–782, doi: 10.1111/poms.13316.

Create an Effective E‐Mail Marketing Plan. Nonprofit Communications Report, 2019, vol. 17, no. 10, pp. 1–8, doi: 10.1002/npcr.31312.

Chaparro-Peláez J. et al. May I Have Your Attention, Please? An Investigation on Opening Effectiveness in e-Mail Marketing. Review of Managerial Science, 2022, vol. 16, no. 7, pp. 2261–2284, doi: 10.1007/s11846-022-00517-9.

Lorente-Páramo Á. J., et al. How to Improve E-Mail Click-through Rates – A National Culture Approach. Technological Forecasting and Social Change, 2020, vol. 161, p. 120283, doi: 10.1016/j.techfore.2020.120283.

Vermeir N. Desktop Development. Introducing .NET 6, by Nico Vermeir. Apress, 2022, pp. 65–123, doi: 10.1007/978-1-4842-7319-7_4.

Zhang M. et al. Consistent or Not? An Investigation of Using Pull Request Template in GitHub. Information and Software Technology, 2022, vol. 144, p. 106797, doi: 10.1016/j.infsof.2021.106797.

Li D. D., Liu X. Y. Research on MVP Design Pattern Modeling Based on MDA. Procedia Computer Science, 2020, vol. 166, pp. 51–56, doi: 10.1016/j.procs.2020.02.012.

García R. F. MVP: Model–View–Presenter. iOS Architecture Patterns, by Raúl Ferrer García. Apress, 2023, pp. 107–44, doi: 10.1007/978-1-4842-9069-9_3.

Sharan K. Model-View-Controller Pattern. Learn JavaFX 8, by Kishori Sharan. Apress, 2015, pp. 419–34, doi: 10.1007/978-1-4842-1142-7_11.

Syromiatnikov A., Weyns D. A Journey through the Land of Model-View-Design Patterns. 2014 IEEE/IFIP Conference on Software Architecture, IEEE, 2014, pp. 21–30, doi: 10.1109/WICSA.2014.13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-26

Як цитувати

Марусенко, О. ., Мєтєльов, В. ., Овсяніков, В. ., & Риженко, А. . (2024). РОЗРОБКА ДЕСКТОПНОГО ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ E-MAIL МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (1(19), 20–25. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2024.01.03

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління