СЕРВІС СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

  • Богдан Попович Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна
  • Ганна Заволодько Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2024.01.04

Ключові слова:

Cтворення тестів, автоматизація, алгоритми генерації питань, оптимізація, адаптивність, відкритий штучний інтелект

Анотація

У сучасному освітньому середовищі, що динамічно розвивається, нагальною стає потреба у розробці та впровадженні інноваційних інформаційних систем для створення тестів, які забезпечують високу адаптивність та персоналізацію навчального процесу. Підкреслено значення розвитку таких систем, звертаючи увагу на аналіз і порівняльний огляд вже існуючих платформ, як-от EasyTestMaker, Google Forms та Quizlet. Зроблений огляд дозволяє ідентифікувати ключові переваги та обмеження кожної з платформ, виходячи з їх функціоналу, зручності використання, та можливостей інтеграції з іншими освітніми інструментами. Основним фокусом дослідження є розробка сервісу TestHUB, що використовує потенціал штучного інтелекту для оптимізації процесу генерації тестових питань. Використання штучного інтелекту не лише сприяє автоматизації створення питань, але й забезпечує їх високу якість, адаптивність до потреб учнів, та можливість ефективної персоналізації тестів. Детально розглянуто технічні аспекти інтеграції штучного інтелекту в процес створення тестів, описуючи розроблені алгоритми автоматичного формування питань на основі заданих критеріїв і вимог. Проект TestHUB відкриває нові перспективи для освіти, пропонуючи викладачам та освітнім інституціям інструмент для створення тестів вищої якості з мінімальними часовими витратами. Реалізація такої системи має потенціал значно підвищити рівень освітнього процесу, роблячи навчання більш доступним, ефективним та відповідним до динамічних вимог сучасного освітнього середовища. ефективним, відповідаючи вимогам сучасного динамічного світу. Завдяки TestHUB, освіта стає інноваційною, прогресивною, і надзвичайно адаптивною, відкриваючи широкі можливості для ефективного навчання. Створення якісних тестів з TestHUB - ключ до успіху в сучасній освіті.

Посилання

Drechsler A., Hevner A. Utilizing, producing, and contributing design knowledge in DSR projects. Proceedings of the 13th international conference on design science research in information systems and technology. Springer, Heidelberg, 2018, pp. 82–97.

How AI is Revolutionizing Automated Testing in 2024. 2024. Available at: https://tms-outsource.com/blog/posts/how-ai-is-revolutionizing-automated-testing-in-2024/

Anderson T. Theories for learning with emerging technologies. Emergence and innovation in digital learning: Foundations and applications, 2016, pp. 35–50.

Arkoudis S., Baik C. Crossing the interaction divide between international and domestic students in higher education. HERDSA Review of Higher Education, 2014, 1, pp. 47–62.

EasyTestMaker. 2023. Available at: https://www.easytestmaker.com/.

Ustimenko O. M. Using online testing services to control Czech communicative competence. Scientific and methodological journal "Foreign languages", 2019, 2, pp. 47-59.

Get data quickly with Google Forms. 2023. Available at: https://www.google.com/intl/uk_ua/forms/about/.

Zakwandi R., Wulansari P., Maula A. R., Hasan S., Anditya N. Learning reflection during Covid-19 pandemic: teacher perception toward google form based test. International Journal of Education and Teaching Zone, 2022, 1(2), pp. 123-131.

Ferran Fritz M. Extended Technology Acceptance Model to Examine the Use of Google Forms-based Lesson Playlist in Online Distance Learning. Recoletos Multidisciplinary Research Journal, 2021, 9.1, pp. 1-1.

Making every student unstoppable. Available at: https://quizlet.com/mission.

Purwantoro Aris, Asari Slamet, Maruf Nirwanto. The effectiveness of E-Learning madrasah in English teaching and learning. Budapest International Research and Critics Institute (BIRCI-Journal): Humanities and Social Sciences, 2021, 4.3, pp. 5234-5244.

Wang Y., Mäntylä M. V., Liu Z., & Markkula J. Test automation maturity improves product quality—Quantitative study of open source projects using continuous integration. Journal of Systems and Software, 2022, 188, pp. 111259.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-26

Як цитувати

Попович, Б., & Заволодько , Г. . (2024). СЕРВІС СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (1(19), 26–30. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2024.01.04

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління