Использование онтологического теста в системе оценивания качества обучения

Автор(и)

  • О. Г. Молчанова
  • О. И. Морозова
  • О. С. Радивоненко
  • А. Ю. Соколов

Анотація

У статті розглядається використання системи оцінювання якості навчання в освіті. Крім цього, наведено класифікацію тестових завдань. Проаналізовано переваги та недоліки існуючих видів тестових завдань. Запропоновано новий вид тестового завдання так званий онтологічний тест. Розглянуто особливості застосування такого виду тесту. Показано, що застосування моделі спрямованого навчання сприяє кращому засвоєнню матеріалу, що дозволить підвищити рівень знань учня, а тим самим і успішність.

##submission.downloads##

Як цитувати

Молчанова, О. Г., Морозова, О. И., Радивоненко, О. С., & Соколов, А. Ю. (2011). Использование онтологического теста в системе оценивания качества обучения. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(2), 79–85. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46167

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління