Внедрение BI решений в CRM системы
Анотація
Стаття присвячена «Бізнес-аналізу» і його значенням в системі управління взаємовідносинами з клієнтами. Описуються підхід в реалізації та специфіка концепції бізнес-аналітичних рішень для системи управління взаємовідносинами з клієнтами у важкій промисловості.##submission.downloads##
Як цитувати
Касилов, О. В., & Медяник, П. С. (2011). Внедрение BI решений в CRM системы. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(58), 113–116. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46204
Номер
Розділ
Інформаційні технології та системи управління
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.