Удосконалення методики оцінки якості та безпеки туристичних послуг
Анотація
У роботі запропоновано використовувати методику «Таємний покупець» для оцінки якості та безпеки туристичних послуг з використанням структурування функції якості. Сутність підходу в тому, щоб оцінювати якість та безпеку туристичних послуг з погляду споживача. Побудовано алгоритм використання «Mystery Shopping» з визначенням критеріїв, що впливають на якість та безпеку туристичних послуг##submission.downloads##
Як цитувати
Хімічева, Г. .І., & Шеховцова, Я. .І. (2014). Удосконалення методики оцінки якості та безпеки туристичних послуг. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(26), 116–120. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46411
Номер
Розділ
Інформаційні технології та системи управління
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.