Розробка імітаційної моделі вантажного вагона з метою отримання оцінки динамічних показників

Автор(и)

  • Vadim Shovkun УкрДУЗТ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2017.23.10

Ключові слова:

буксовий вузол, підшипник, піввагон, колісна пара, навантаження, динаміка

Анотація

Розглянуто результати моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла використовуючи комплекс «UM Универсальный механизм». Розроблена в «UM» імітаційна модель «вагон-залізнична колія» включає в себе кузов напіввагону з можливістю імітувати різну ступінь завантаженості. Отримані реалізації для коефіцієнтів вертикальної та горизонтальної динаміки в діапазоні швидкостей руху від 4+0 до 120 км/год як на прямих, так і в кривих дільницях колії. Доведено, що результати моделювання підпорядковуються нормальному закону розподілення. Визначені основні параметри, що характеризують ці процеси в залежності від швидкості та режиму руху

Посилання

Lunys, O., Bureika, G. Reiedmenu asideziu šilumokatiosprocesal vaziujant gelezinkelio kreivemis, Mokslas –Lietuvos ateitis,2013, 5, P. 552-557, doi: 10.3846/mla.2013.87.

Lunys, O., Dailydka, S., Bureika, G. Investigation onfeatures and tendencies of axle-box heating, TransportProblems, 2015, 1, 105-114.

Lunys, O., Subačius, R. Riedmenų ašidėžių kaitimotemperatūrų kitimo tendencijos, Mokslas – Lietuvos Ateitis.Transportas, 2012, 4, 361-365, doi: 10.3846/2000-М.

Lukin, V. V., Shadur, L. A., Koturanov, V. N., Hohlov,A. A., Anisimov, P. S. Konstruirovanie i raschet vagonov:uchebnik dlya vuzov zh.-d. transp., M.: UMK MPS Rossii,2000, 731 s.

Martynov, I. E. Analiz opyta ehkspluatacii cilindricheskihrolikopodshipnikov buks gruzovyh vagonov, VіsnikSkhіdnoukraїns'kogo derzhavnogo unіversitetu, 2000, 5(27), 157-159.

Cyurenko, V. N. Opyt ehkspluatacii vagonov s buksovimiuzlami na podshipnikah kacheniya, Putisovershenstvovaniya konstrukcij buksovyh uzlov vagonov spodshipnikami kacheniya: trudy VNIIZHT, M.: Transport,1982, Vyp. 654, 4-26.

Cyurenko, V. N., Curkan, I. G., Mirza, A. N. Osobennostiraboty krupnogabaritnyh cilindricheskih rolikopodshipnikovpod dejstviem osevyh sil, Vestnik mashinostroeniya, 1974,11, 52-55.

Donchenko, A. V. [ta іn.] Rezul'tati dinamіchnihviprobuvan' vagonіv z doslіdnimi, Zb. nauk. prac'Kiїvs'kogo unіversitetu ekonomіki і tekhnologіj transportu.Serіya "Transportnі sistemi і tekhnologії", 2003, 4, 106-110.

Martinov, І. E., Trufanova, A. V., Mozhejko, Ye. R.,Іl'chishin, V. M., Shovkun, V. O. Rezul'tati ekspluatacіjnihviprobuvan' zdvoenih kasetnih cilіndrichnih pіdshipnikіv vbuksah vantazhnih vagonіv, Vostochno-Evropejskij zhurnalperedovyh tekhnologij, 2015, 7 (73), doi:10.15587/1729-4061.2015.36080.

Donchenko, A. V. [ta іn.] Doslіdzhennya dinamіchnihnavantazhen', shcho dіyut' na buksovі vuzli vantazhnihvagonіv, Zbіrnik naukovih prac'. – Harkіv: UkrDAZT, 2010,119, 106-110.

Normy dlya rascheta i proektirovaniya novyh imoderniziruemyh vagonov zheleznyh dorog MPS kolei1520 mm (nesamohodnyh). – M: VNIIV-VNIIZHT, 1983 -258 s.

Bolotin, V. V. Primenenie metodov teorii veroyatnostej iteorii nadezhnosti v raschetah sooruzhenij, M.: Strojizdat,1971, 256 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-08

Як цитувати

Shovkun, V. (2017). Розробка імітаційної моделі вантажного вагона з метою отримання оцінки динамічних показників. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (23(1245), 62–67. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2017.23.10

Номер

Розділ

Енергетика, машинобудування та технології конструкційних матеріалів