Моделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексів
DOI:
https://doi.org/10.20998/2413-4295.2019.05.13Ключові слова:
автомобільна дорога, потік вантажів, мережа вагових комплексів, проект навантаженої реконструкціїАнотація
У дорожньому будівництві якість продукції часто оцінювали спрощено з урахуванням лише технічного аспекту ототожнюючи, як правило, з якістю матеріалів, які використовували або закінчених конструктивних елементів. У той же час, кінцевою продукцією – є автомобільна дорога, що призначена для здійснення безпечних вантажних і пасажирських перевезень протягом строку її служби. До того ж існуючі мережі вагових комплексів просто не встигають ефективно обробити потоки вантажів: їх найчастіше взагалі недостатньо для зростаючих трафиків перевезень, крім того, місця їхнього розташування неоптимальні з точки зору переважних напрямків пересування відповідного транспорту. Реконструкцію вагової мережі необхідно робити або надзвичайно швидко (що реально мало ймовірно), або частинами (що вкрай ускладнює планування проекту), щоб не залишати транспортну ділянку без вагового контролю транспорту взагалі. Метою роботи було створення ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами реконструкції вагових автошляхових комплексів, які засновані на гнучкому використанні рухомих тимчасових елементів та покликані здійснити революцію в продуктивності перевезень без одночасної руйнації доріг. На жаль, єдиний метод боротьби з цією проблемою є жорсткий контроль ваги безпосередньо на автошляхах за допомогою мережі вагових комплексів. Це означає, що така мережа повинна постійно підлаштовуватися під напрямки та завантаженість транспортних засобів, а також під поточний стан окремих ділянок дороги, для чого необхідно постійно реалізовувати послідовні проекти реконструкції вагових комплексів. Показано, що така реконструкція супроводжується великими ризиками та проблемами, які випливають із багатофакторності та малопередбачуваності процесів, які таку реконструкцію супроводжують, а отже вони потребують нових підходів, моделей та методів проектного управління. Насамперед це торкається цілепологання при плануванні проектів, структури проекної діяльності та обрання компетентних проектних організацій.
Посилання
Mozgovij, V. V., Onishenko, A. M., Kucman, O. M., Baran, S. A. Micnist dorozhnogo odyagu – osnova yakosti avtomobilnih dorig. Avtomobilni dorogi. Dorozhno-budivelni materiali. Naukovo-virobnichij zhurnal, 2013, 4 (234), 32-35.
Stanovska, I., Heblov, I., Guriev, I., Koshulan, S. Development of the structure and content of SCRUM-technologies of control of fast-flowing medical projects with critical risks. Technology audit and production reserves., 2017, 6/2 (38), 46-53, doi: 10.15587/2312-8372.2017.118443.
Savelyeva, O. S., Stanovska, I. I., Bibik, E. V., Berezovska, K. I. Upravlinnya programoyu suprovodzhennya sistem avarijnogo zahistu AES. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2016, 2/3 (8)0, 49-56, doi: 10.15587/1729-4061.2016.65641.
Yak perevantazhennya nishit ukrayinski dorogi. Available at: http://urbanua.org/dosvid/ukrayinski-pryklady/82.
Chernov, S. K. Uchet riskov i neopredelennostej v organizacionnyh proektah. Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnictva, 2006, 1 (17), 41-44.
Nesterenko, S., Stanovskyi, An., Toropenko, A., Shvets, P. Transformation of the structure of complex technical systems with partially unusable elements to the visual image. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2015, 5/3 (77), 30-35, doi: 10.15587/1729-4061.2015.51186.
Kolesnikova, K., Monova, D., Naumenko, Ye., Kheblov, I., Gurjev, I. The project management of industrial buildings reengineering (reconstruction and completion). Automation of technological and business processes, 2017, 9, 32-38, doi: 10.15673/atbp.v9i1.500.
Gogunskij, V. D., Stanovskaya, I. I., Gurev I. N. Zakon Bushueva – garantiya nepolnoj transformacii serijnyh proektov v operacionnuyu deyatelnost. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2013, 4/3 (64), 41-44.
Stanovskij, O. L., Kolesnikova, K. V., Lyebyedyeva, O. Yu., Heblov, I. Metod upravlinnya proektami za dopomogoyu dinamichnih modelej. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2015, 6/3 (78), 46-52, doi: 10.15587/1729-4061.2015.55665.
Kolesnikova, K. V., Gogunskij, V. D., Negri, A. O., Oleh G. S. Konceptualna model upravlinnya proektami. Elektrotehnicheskie i kompyuternye sistemy, 2016, 23 (99), 175-179.
Vajsman, V. A. Teoreticheskie osnovy vybora funkcii celi dlya proektov sistem upravleniya kachestvom. Trudy Odesskogo politehnicheskogo universiteta, 2005, 2 (24), 169-172.
Gogunskij, V. D., Stanovskaya, I. I., Gurev, I. N. Problemy kompleksnoj optimizacii v upravlenii programmoj sozdaniya odnotipnyh obektov. Informacijni tehnologiyi v osviti, nauci ta virobnictvi: zbirnik naukovih prac, 2013, 1 (2), 250-255.
Bushuev, S. D., Bushuev, D. A. Osnovy individualnyh kompetencij dlya Upravleniya Proektami, Programmami i Portfelyami. Upravlenie proektami K.: Sammit-Kniga, 2017, Tom 1, 178 s.
Saveleva, O. S., Stanovskaya, I. I., Toropenko, A. V., Shedrov, I. N., Berezovskaya, E. I. Razrabotka termodinamicheskoj kriterialnoj podderzhki kognitivnyh modelej perenosa v upravlenii proektami i programmami. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2015, 6/3(78), 53-59. doi: 10.15587/1729-4061.2015.55714.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.