РОЗРОБКА ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНИХ КОМАНД

Автор(и)

  • Олексій Марусенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-6911-2500
  • Володимир Мєтєльов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-2633-6296
  • Альона Сенько Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-9961-7419
  • Юрій Стрілець Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2023.04.03

Ключові слова:

проєктна робота, формування проєктних команд, проєкт, клієнт-серверна архітектура, REST API, TypeScript, Node.js

Анотація

Розглядається задача розподілу студентів на проєктні роботи та формування проєктних команд. Розроблено структуру бази даних та проєкту, враховуючи в програмі різні рівні доступу до інформації. Також створені тести, які перевіряють функціональність та продуктивність програми. Проведено дослідження розподілу навантаження від користувачів, використовуючи розроблені тести. Розроблений додаток побудовано за клієнт-серверною архітектурою, взаємодія реалізована за допомогою REST API та протоколу HTTP. Серверна частина відповідає за обробку та перевірку даних, взаємодіє з базою даних. Клієнтська частина надає зручний та зрозумілий для користувача інтерфейс, отримує та передає дані серверу. Для вирішення поставленої задачі використовується мова програмування TypeScript та середовище Node.js, а також IDE JetBrains WebStorm. Реалізовано веб-додаток, який дає можливість розподіляти студентів на проєктні роботи та формувати проєктні команди, а також відстежувати виконання проєктів. Для використання функціоналу системи кожен користувач повинен бути авторизованим, зробити це можливо використовуючи логін та пароль. В системі є три типи користувачів: адміністратор, ментор та студент. Адміністратор проєкту має можливість створювати та керувати проєктами, самостійно формувати або задавати критерії розподілення команди, додавати до проєкту ментора. Проєкт розбивається на тижні протягом семестру, що дає можливість бачити прогрес роботи над проєктом усім користувачам системи. Ментор проєкту має можливість відмічати статус проєкту, видавати завдання студентам та робити нотатки по роботі кожного студента, створювати зустрічі, виставляти оцінки студентам у кінці семестру. Студенти мають можливість реєструватися на проєкт, переглядати деталі проєкту та матеріали, бачити завдання, які видає ментор, та відмічати прогрес по їх виконанню. Більшість дій у системі мають приходити у вигляді сповіщень на електронну пошту учасникам проєкту. Також реалізовано можливість нагадувань по електронній пошті про необхідність виконання завдань для студенів, та видачі завдань для ментора.

Посилання

Gorla N., Lam Y. W.. Who Should Work with Whom?: Building Effective Software Project Teams. Communications of the ACM, 2004, Vol. 47, no. 6, pp. 79-82, doi:10.1145/990680.990684.

Sahin Y. G. A Team Building Model for Software Engineering Courses Term Projects. Computers & Education, 2011, Vol. 56, no. 3, pp. 916-922, doi:10.1016/j.compedu.2010.11.006.

Da Silva, Fabio Q. B., et al. Team Building Criteria in Software Projects: A Mix-Method Replicated Study. Information and Software Technology, 2013, vol. 55, no. 7, pp. 1316-40, doi:10.1016/j.infsof.2012.11.006.

Shaikh M. Kh. How to Form a Software Engineering Capstone Team? Heliyon, 2021, Vol. 7, no. 4, p. e06629, doi:10.1016/j.heliyon.2021.e06629.

Ezzeddine A., García De Soto B. Connecting Teams in Modular Construction Projects Using Game Engine Technology. Automation in Construction, 2021, Vol. 132, p. 103887, doi:10.1016/j.autcon.2021.103887.

Tang T. (Ya), et al. The Effects of Inbound Open Innovation, Outbound Open Innovation, and Team Role Diversity on Open Source Software Project Performance. Industrial Marketing Management, 2021, Vol. 94, pp. 216-28, doi:10.1016/j.indmarman.2021.02.013.

McCubbins O. P., et al. Student Engagement in a Team-Based Capstone Course: A Comparison of What Students Do and What Instructors Value. Journal of Research in Technical Careers, 2018, Vol. 2, no. 1, p. 8, doi:10.9741/2578-2118.1029.

Hans R., Mnkandla E. The Role of the PMO in Enforcing and Standardizing Attendance to the Needs of Software Project Teams by Project Managers. Procedia Computer Science, 2022, Vol. 196, pp. 782-90, doi:10.1016/j.procs.2021.12.076.

Leite L., et al. The Organization of Software Teams in the Quest for Continuous Delivery: A Grounded Theory Approach. Information and Software Technology, 2021, Vol. 139, p. 106672, doi:10.1016/j.infsof.2021.106672.

Ford R. C., et al. Strategies for Building Effective Virtual Teams: Trust Is Key. Business Horizons, 2017, Vol. 60, no. 1, pp. 25-34, doi:10.1016/j.bushor.2016.08.009.

Hans R. T., Mnkandla E. A Framework for Improving the Recognition of Project Teams as Key Stakeholders in Information and Communication Technology Projects. International Journal of Project Organisation and Management, 2019, Vol. 11, no. 3, p. 199, doi:10.1504/IJPOM.2019.102941.

Flanagan D. JavaScript: The Definitive Guide: Master the World’s Most-Used Programming Language. Seventh edition, O’Reilly Media, Inc, 2020.

Elmasri R., Sham N. Fundamentals of Database Systems. Seventh edition, Pearson, 2016.

Banks A., Porcello E. Learning React: Modern Patterns for Developing React Apps. Second edition, O’Reilly, 2020.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-24

Як цитувати

Марусенко, О. ., Мєтєльов, В. ., Сенько, А. ., & Стрілець, Ю. . (2023). РОЗРОБКА ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНИХ КОМАНД. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (4(18), 19–26. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2023.04.03

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління