Раціоналізація місцевої роботи станції на основі принципів логістики

Автор(и)

  • С. О. Мозговий
  • Г. М. Сіконенко

Анотація

Удосконалення технології взаємодії станції та під’їзних колій можливо при диференційованому підході до кожного вантажовідправника та вантажоодержувача. Тому при визначенні порядку обслуговування клієнтів пропонується враховувати: кількість вагонів різних типів, що прибувають чи відправляються, обсяги навантаження та вивантаження на окремих під’їзних коліях, нерівномірність надходження місцевих вагонопотоків на станцію та інші чинники. Оскільки сортувальна станція у взаємодії з поїзними коліями являє собою нечітку систему, то при формалізації задачі пропонується використовувати генетичні алгоритми.

Посилання

Бутько Т.В., Малахова О.А. Нові підходи до планування поїздоутворення на залізничних станціях вузлів: Сб. науч. тр. // Коммунальное хозяйство городов. -Харьков: Техника, 2002.- № 47.- С. 193 - 198.

Рутковская Д., Пилиньский М., Рутковский Л. Нейронные сети, генетические алгоритмы и нечеткие системы. – М.: Горячая линия – Телеком, 2004. – 384 с.

Бутько Т.В., Данько М.І., Сіконенко Г.М. До питання визначення оптимальної кількості сортувальних станцій // Коммунальное хозяйство городов. – Харьков: Техника, 2002.- № 45. – C. 237 – 242.

Рыжов А.П. Элементы теории нечетких множеств и ее приложений. – М.: Диалог-МГУ, 2003. – 81с

##submission.downloads##

Як цитувати

Мозговий, С. О., & Сіконенко, Г. М. (2010). Раціоналізація місцевої роботи станції на основі принципів логістики. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(57), 225–229. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46669

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління