Математична модель прогнозування попиту на товари

Автор(и)

  • Леонід Іванович Нефьодов Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Дмитро Олександрович Маркозов Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна

Ключові слова:

Математична модель, попит, невизначеність, прогноз

Анотація

У статті розроблено математичну модель прогнозування вірогідного попиту на багатономенклатурні товари. Показано, що дана модель дозволяє спрогнозувати попит на значні періоди часу та створити раціональний багатономенклатурний запас товарів

Біографії авторів

Леонід Іванович Нефьодов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра автоматизації і комп'ютерно-інтегрованих технологій

Дмитро Олександрович Маркозов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра автоматизації і комп'ютерно-інтегрованих технологій

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Посилання

Раскин Л. Г. Оценка параметров нестационарного процесса спроса [Текст] / Л. Г. Раскин, П. Е. Пустовойтов // Системный анализ, управление, информационные технологии. – Х.: НТУ «ХПИ». – 2003. – №6. – Т.1. – С.93 - 96.

Кузнецов Л. А. Управление запасами в условиях неопределенности потребительского спроса [Текст] / Л. А. Кузнецов, О. А. Назаркин. – Липецк: ЛГТУ, 1999. – 206 с.

Гордієнко О. С. Адаптивна модель управління запасами медикаментів в умовах випадкового попиту [Текст] / О. С. Гордієнко // Торгівля і ринок України: 3б. наук. пр. – Донецьк, ДонДУЕТ. – 2000. – Вип.10. – Том 2. – С. 33 - 38.

Нефьодов Л. І., Маркозов Д. О. Багатоетапна математична модель підтримки прийняття рішення з управління багатономенклатурним запасом в умовах стохастичного попиту [Текст] / Л. І. Нефьодов, Д. О. Маркозов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2010. T. 5, N 7(47). С. 4-6. Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/3204.

Маркозов Д. О. Застосування нечітких чисел при моделюванні вірогідного попиту [Текст] / Д. О. Маркозов // «Автомобильный транспорт». – Сборник научных трудов. – Харьков, ХНАДУ. – 2007. – Выпуск 20. – С.119 - 121.

Степнова И. В. Прогнозирование потребительского спроса в зависимости от цены на товар [Текст] / И. В. Степнова // Маркетинг и маркетинговые исследования . – 2008. – № 03. – С.232-241.

Минько Э. В. Методы прогнозирования и исследования операций: учебное пособие [Текст] / Э. В. Минько, А. Э. Минько; под ред. А. С. Будагова. – М.: Финансы и статистика, 2010. – 480 с.

Абчук В. А. Прогнозирование в бизнесе, менеджменте и маркетинге [Текст] / Абчук В. А. – СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 2005. – 448 с.

Маркозов Д. О. Аналіз основних методів прогнозування вірогідного попиту: позитивні риси та недоліки [Текст] / Д. О. Маркозов // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наук. праць - Харків: НТУ «ХПІ». – 2006. – № 41. – С.53 - 56.

Кобзарь А. И. Прикладная математическая статистика. Для инженеров и научных работников [Текст] / Кобзарь А. И. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 816 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-01

Як цитувати

Нефьодов, Л. І., & Маркозов, Д. О. (2012). Математична модель прогнозування попиту на товари. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (1), 27–38. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/4954