До проблеми методики розрахунку вартості години вільного часу
Ключові слова:
Вартість вільного часу, радіус обслуговування клієнтури, рівень обслуговування, об'єм реалізації підприємстваАнотація
Розглядаються існуючі методикивизначення вартості вільного часу населення і його впливуна зміну об'ємів реалізації підприємства. Представлена альтернативна аналітична модель розрахунку вартості години вільного часуПосилання
Нефьодов Н.А. Маркетинговые аспекты логистики // Вестник ХГАДТУ. – вып. 8. – Харьков. – 1999. – С. 70-72.
В.С.Васильев. Фактор времени в общественных процессах // США: экономика, политика, идеология. 1993. №9. Сс.45-53
Тарасевич В.С., Гребенников П.И., Леусский А.И. – Микроэкономика – М.: «Юрайт» - 2006. – 375с.
Юдин, В. В. Перспективы дистанционного банковского обслуживания физических лиц // Банковские услуги. - 2006. - N 2. - С. 17-24
Балацкий Е.В. Свободное время как фактор экономического равновесия / Капитал страны // Федеральное интернет-издание.
Melville Z. Wolfson Is Leisure Time Worth More Than Working Time? // Journal of Forensic Economics - 14(1), - 2001, - pp.35-36.
Уотерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2003. – 503с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.