Як навчаємо - так і діємо! (формування практичних навичок БЖД в процесі навчання)
Анотація
У статті розглянуті основні принципи навчання, які озброюють викладача деяким універсальним алгоритмам діяльності, систематизуючи і організовуючи педагогічний вплив. Розкрита сучасна система принципів навчання БЖД студентів. Визначено вимоги до підготовки викладача дисципліни БЖД і дані рекомендації по становленню його професійної компетентностіПосилання
Бегун Василий и др. Безопасность жизнедеятельности: учебное пособие. - Киев.– ”Феникс”. – 2004. – 327с.
Василий Гафнер. О профессиональной компетентности учителя БЖД. Россия. Основы безопасности жизни. - 2005. - № 11. - с. 31 – 33.
Владимир Сапронов. Идеи к общей теории безопасности. Основы безопасности жизни. - 2007. - № 1. - с. 46 – 52.
Дурнев Роман. Культура безопасности – культура разума и просвещения. Россия. Основы безопасности жизни. - 2006. - № 5. - с. 40 – 44.
Николай Серпиков. Как сделать урок ОБЖ интересным. Основы безопасности жизни. - 2007. - № 5. - с. 63 – 64. 6. Стоянов Виктор и др. БЖД – наука, актуальная всегда. Украина. Чрезвычайная ситуация. - 2006. - №1. – с.48 - 51.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.