Аналіз методів визначення складу транспортного потоку

Людмила Сергіївна Абрамова, Іван Сергійович Наглюк, Геннадій Григорович Птиця

Анотація


Наведено результати аналізу наукових напрямків дослідження визначення коефіцієнтів приведення різних типів автотранспортних засобів до легкового автомобіля, які впливають на визначення складу транспортного потоку та його інтенсивності


Ключові слова


Інтенсивність; склад транспортного потоку; коефіцієнт приведення; транспортний засіб

Повний текст:

PDF

Посилання


Клинковштейн Г.И., Афанасьев М.Б. Организация дорожного движения: Учеб. Для вузов. – 5 изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 2001. – 247 с.

Хомяк Я.В. Организация дорожного движения: Учебник для вузов. – К.: Вища шк. Головное изд-во, 1986, - 271 с.

Пугачев И.Н. Организация и безопасность движения: Учеб. пособие /И. Н. Пугачёв. – Хабаровск: Изд–во Хабар. гос. техн. ун–та, 2004. –232 с.

СНиП 2.05.02-85. Автомобильные дороги / Госстрой СССР. – М. : ЦИТП Госстроя СССР, 1986. – 56 с.

ДБН В.2.3-4:2007. Споруди транспорту. Автомобільні дороги.

СНиП 2.07.01-89*. Градостроительство. Планировка и застройка го¬родских и сельских территорий / Госстрой СССР. – М. : ЦИТП

Госстроя СССР, 1989. – 56 с.

ГОСТ 20444-85. Шум. Транспортные потоки. Методы измерения шумовой характеристики

Методические указания по проектированию кольцевых пересечений на автомобильных дорогах. Минавтодор РСФСР. – М.: Транспорт, 1980. – 76 с.

Врубель Ю.А. О потоке насыщения. Белорус. политех. ин- т. Минск,1988.– 7 с. – Рук. деп. в ЦБНТИ Минавтотранса РСФСР, № 663 – ат 89.

Branston D. Some factors affecting the capacity of signalized intersection. – TrafficEng. and Contr., 1979, v20, N8-9, p. 390 – 396.

Spicer B.R. Variation in vehicle conflicts at T- junctions and comparison with recorded collisions. – TRRL Suppl. Rept. 1980, N 557, p. 90 – 106.

Webster F.V., Cobbe B.M. Traffic Signals | Road Research Technical Paper N56, HMSQ, London, 1966 – 111 p.

Miller A. J. The Capacity of Signalized Intersections in Australia. // Australian Road Research Board, ARRB Bulletin No.3, 1968.

Branston D. A comparison of observerd and estimated queue lengths at oversaturated traffic signals. // Traffic Eng. and Contr., 1978, v19, N7,p. 322 – 327.

Tarko A. Traffic Flow at Signalized Intersections // Traffic flow theory, Chapter 9, 32 p. www.tfhrc.gov/its/tft/chap9.pdf.

Sosin J.A. Delays at intersections controlled by fixed cycle traffic signals. // Traffic Eng. and Contr., 1980, v21, N5,p. 264 – 265.

Левашев А.Г., Михайлов А.Ю. Основные параметры оценки пропускной способности регулируемых пересечений // ВИНИТИ. – 2004. – №3. – С. 14 – 19.

Highway Capacity Manual. // TRB, Washington, DC, 2000. – 1134 p.

Handbuch fuer die Bemessung von Strassenverkehrsanlagen (HBS 2001). – Forshungsgesellschaft fuer Strassenund Verkehrswesen, Koeln, Januar 2002.

Kockelman K.M. and Raheel A.S. Effect of vehicle type on the capacity of signalized intersections. – The University of Texas at Austin, 1999. - 23 p. http://www.ce.utexas.edu/prof/kockelman/public_html/ASCELDTS habih.pdf.

Левашев А.Г. Михайлов А.Ю. Головных И.М. Проектирование регулируемых пересечений: Учеб. пособие – Иркутск: Изд-во ИрГТУ, 2007. – 208 с.

О.В. Денисенко, А.С. Филимонова. Некоторые аспекты определения коэффициентов приведения к легковому автомобилю. Автомобильный транспорт. -2010. –вып. №26. 115-118с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.