Перспективи застосування інформаційних технологій при визначенні якості одягу

Виктория Викторовна Залкинд

Анотація


Дана загальна характеристика інформаційних технологій, які використовують для оцінки якості одягу. Обґрунтована доцільність використання цифрової фотографії в процесі примірки


Ключові слова


Інформаційні технології; якість одягу; цифрова фотографія

Повний текст:

PDF

Посилання


В Украине скоро не останется стационарных магазинов [Електронний ресурс] / Mail.ru/ - режим доступу: WWW/ URL: http://news.mail.ru/inworld/ukraina/economics/5903648/ - 16.05.2011 р. – Загл. з екрану

Конструирование одежды с элементами САПР: Учеб. для вузов/ Е.Б. Коблякова, Г.С. Ивлева, В.Е. Романов и др. - 4-е изд., перераб. и доп.; Под. ред. Е.Б. Кобляковой. - М.: Легпромбытиздат, 1988. - 464 с.

Скрыльникова О.А. Разработка технологии комплексной оценки качества на этапе проектирования и производства одежды [Текст]: дис. …канд. тех. наук / О.А. Скрыльникова. – М., 2008. – 196 с.

Гогаева О.В. Разработка технологии прогнозирования качества одежды при ее проектировании с использованием новых информационных систем [Текст]: дис. …канд. тех. наук / О.В. Гогаева. – М., 2006.–256с.

Залкінд В.В., Рябчиков М.Л. Застосування методу цифрової фотографії для визначення якості одягу [Текст] / В.В. Залкінд, М.Л. Рябчиков // Східно-Європейський журнал передових технологій. 2010. T. 4, N 7(46). С. 63-65. Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/3016.

Шершнева Л.П. Качество одежды -2-е изд., испр. и доп. / Шершнева Л.П. – М.: Легпромбытиздат, 1985. – 192 с.

Примерочная одежды ONLINE [Електронний ресурс] / VirtualDress.ru / - режим доступу: WWW/ URL: http:// www.virtualdress.ru - 26.02.2012 р. – Загл. з екрану

WelCAR – FASHION виртуальная примерочная [Електронний ресурс] / RuTube / - режим доступу: http: WWW/ URL: //rutube.ru/tracks/4928639.html - 26.02.2012 р. – Загл. з екрану

Робот, который меня нарядил [Електронний ресурс] / E-xecutive.ru. / - режим доступу:WWW/URL: http://www.e-xecutive.ru/marketing/announcement/1556021/- 26.02.2012 р. – Загл. з екрану

Орлов А.И. Основные идеи современного маркетинга. [Текст] / А.И. Орлов// Маркетинг успеха. - 2000. №12. - С.21-39.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.