Впровадження крос-медійних технологій на поліграфічних підприємствах

Автор(и)

  • Александр Владимирович Вовк Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Україна
  • Юлия Андреевна Шевченко Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000, Україна

Ключові слова:

Крос-медійне видання, веб-сайт, цифровий друк

Анотація

У даній роботі розглядається поняття крос-медійний видавничий процес, події попередні його виникнення, його переваги на ринку та шляхи розвитку в подальшому. Наведено схема підприємства до і після впровадження крос-медійних технологій

Біографії авторів

Александр Владимирович Вовк, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Кандидат технических наук, старший преподаватель

Кафедра медиасистемы и технологи

Юлия Андреевна Шевченко, Харьковский национальный университет радиоэлектроники Пр. Ленина, 14, г. Харьков, Украина, 63000

Студент

Посилання

Раттан, К. Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Выбор стратегии [Текст] : пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 197 с.

Гейл, Л. Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Организация бизнеса [Текст] / Л. Гейл, М. Эванс, Т. Дефино : пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 196 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-05-01

Як цитувати

Вовк, А. В., & Шевченко, Ю. А. (2012). Впровадження крос-медійних технологій на поліграфічних підприємствах. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (26), 71–74. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/5077