Впровадження крос-медійних технологій на поліграфічних підприємствах

Александр Владимирович Вовк, Юлия Андреевна Шевченко

Анотація


У даній роботі розглядається поняття крос-медійний видавничий процес, події попередні його виникнення, його переваги на ринку та шляхи розвитку в подальшому. Наведено схема підприємства до і після впровадження крос-медійних технологій


Ключові слова


Крос-медійне видання; веб-сайт; цифровий друк

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Раттан, К. Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Выбор стратегии [Текст] : пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 197 с.

Гейл, Л. Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Организация бизнеса [Текст] / Л. Гейл, М. Эванс, Т. Дефино : пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 196 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.