Розробка навчальної гри «WEB-технології»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-4295.2019.02.07

Ключові слова:

навчальна гра, веб-технології, мобільний додаток, структура, UML-діаграма

Анотація

В роботі запропоновано модель навчальної гри із багаторівневою ієрархічною структурою. Гру розраховано на користувачів різного рівня підготовки – як абітурієнтів, так і студентів, та реалізовано у вигляді додатку для мобільних пристроїв на базі операційної системи Android. Гру розроблено із метою підвищення інтересу користувачів до дисциплін стеку WEB-технології, а також задля покращення ефективності навчання в цілому. Розроблено багаторівневу структуру гри, що містить різні рівні подання даних. На нижніх рівнях знаходиться інформація із мов HTML, CSS, PHP, необхідна для створення власного сайту. На верхньому рівні розташовано інформацію щодо інструментів SEO, знання яких дозволяє оптимізувати сайт та просунути його до зони видимості інформаційно-пошукових систем. Для абітурієнтів доступна інформація першого базового рівня ієрархічної структури гри, що дозволяє ознайомити користувача із основними поняттями та практичними аспектами у галузі WEB-технологій. Студенти, в свою чергу, отримують доступ до всієї інформації. Схему навігації гри представлено у вигляді UML-діаграми. Гру розраховано на користувачів віком 16-22 роки та має обмеження із доступу до тестової частини гри – тільки зареєстрованим користувачам. На підготовчому етапі розробки гри було проведено опитування із метою виявлення найбільш значущих показників, що впливають на її якість. Обробку даних здійснено за допомогою експертних оцінок. Серед запропонованих варіантів найбільш значущими виявилися: дизайн та швидкість роботи, зручність навігації, контент гри, можливість проходити тематичні тести. По завершенню розробки гри були застосовані методи анкетування та інтерв’ю, що дозволили оцінити отримані результати та визначити рівень розробленого додатку та доцільність його впровадження. Проведений аналіз опитування показав, що думки експертів є узгодженими. Гра  в цілому задовольняє очікування експертів та доцільна до впровадження. Розроблений додаток дозволяє здійснити навчання в ігровій формі та, в цілому, підвищити зацікавленість користувачів до вивчення стеку WEB-технологій.

Посилання

Meteshkin, K. A., Morozova, O. I., Kochura L. A. Cognitive modeling in game teaching methods. Radio electronics and computer system, 2016, 3 (77), 41-48.

Rondon, S., Sassi, F. C., Furquim de Andrade C. R. Computer game-based and traditional learning method: a comparison regarding students’ knowledge retention. BMC Medical Education volume, 2013, 13, 30, doi:10.1186/1472-6920-13-30.

Papastergiou, M. Digital Game-Based Learning in high school Computer Science education: Impact on educational effectiveness and student motivation. Computers & Education, 2009, 1(52), 1–12, doi:10.1016/j.compedu.2008.06.004.

Iegorova, I., Kochura, L. O. Special features of the gris in interactive methods of navigation. Materials of the International Science-and-Technology Conference “Computer Graphics and Pictures”, Vinnitsya, 2018, 60-63.

Iegorova, I., Kochura, L. O. Special Features in igrovih Navigation Methods. Materials of the VII International Science and Technology Conference "Information Technology of Algorithms, Algorithms, Signals and Systems" Drukotehn-2018 ", 2018, Lviv, Ukraine, 152-154.

Bhutto, A., Hussain, D. An Android Based Cooperative Knowledge Acquiring Application. Mehran University Research Journal of Engineering & Technology, 2018, 3(37), 453-460, doi: 10.22581/muet1982.1803.01.

Desnelita, I., Desnelita, G., Desnelita, S.,

Desnelita, Y. Counseling Model Application: A Student Career Development Guidance for Decision Makerand Consultation. International Conference on Environment and Technology, 2017, 1 (97), 1–6, doi: 10.1088/1755-1315/97/1/012045.

Huizengaa, J., Admiraalb, W., Damc, G., Voogtc J. Mobile game-based learning in secondary education: Students ’immersion, game activities, team performance and learning outcomes. Computers in Human Behavio, 2019, 99, 137–143, doi: 10.1016/j.chb.2019.05.0.020.

Acquah, E., Katz H. Digital game-based L2 learning outcomes for primary through high-school students: A systematic literature review. Computers & Education, 2020, 143, 103667, doi: 10.1016 / j.compedu.2019.10.106666.

Perinia, S., Lugliettia, R., Margoudib, M., Oliveirac, M., Taischa M. Learning and motivational effects of digital game– based learning (DGBL) for manufacturing education –The Life Cycle Assessment (LCA) game. Computers in Industry, 2018, 102, 40–49, doi: 10.1016/j.compind.2018.08.08.005.

Gallegos C., Tesar, A., Connor, K., Martz K. The use of a game-based learning platform to engage nursing students: A descriptive, qualitative study. Nurse Education in Practice, 2017, 27, 101-106, doi: 10.1016/j.nepr.2017.08.08.019.

Orekhov, V. I., Orekhova, T. R. Annotation and Visualization in Android: An Application for Education and Real Time Information. International scientific journal "Symbol of Science", 2015, 2, 242–244.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-04

Як цитувати

Iegorova, I., & Kochura, L. (2019). Розробка навчальної гри «WEB-технології». Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (2), 49–53. https://doi.org/10.20998/2413-4295.2019.02.07

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління