Создание уникального логотипа при брендировании территории
Анотація
В роботі досліджено процес створення територіального бренду, сформульовано основністадій при його розробці. Виділено ключові напрямки, які слугують джерелом ідей, приформуванні бренду і створенні цілісної картинки сприйняття брендованої території.##submission.downloads##
Як цитувати
Романишена, И. В., Некрасова, Н. М., & Вовк, О. В. (2014). Создание уникального логотипа при брендировании территории. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, 1(17), 42–50. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/46374
Номер
Розділ
Інформаційні технології та системи управління
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.