Глава 4. Основи єдиної теорії рушіїв на безперервних потоках. Розробка напрямки технічного прогресу в галузі авіадвигунобудування, пов'язаного з підвищенням газодинамічної стійкості роботи повітряно-реактивних двигунів при зльоті, польоті й посадці
Ключові слова:
Кінематичний аналіз, зона загальмованого потоку, кінематична зона жорсткого (пружного) удару, кути атакиАнотація
Розглядається новий напрямок технічного прогресу у галузі авіадвигунобудівництва, пов´язаного з підвищенням газодинамічної стійкості роботи повітря-реактивних двигунів при зльоті, польоті, посадці
Посилання
Шляхтенко С.М. Теория и расчет воздушно-реактивных двигателей / С.М. Шляхтенко, М.: Машиностроение, 1987,–568с.
Патент 46407, Україна, МПК F04D 27/00, F02K 1/00, F02K 3/00, F02C 7/00. Спосіб підвищення газодинамічної стійкості роботи повітря-реактивних двигунів. Б.Ш.Мамедов, –№U200905152, заявл. 25.05.2009; опубл. 25.12.2009, Бюл.№24, –26с.
Патент 2027902, Российская Федерация, МПК7 F03H 5/00, F04D 19/00. Способ создания тяги Б.Ш.Мамедов (Украина), №4652005/23, заявл. 24.12.1988, опубл. 27.01.95, Бюл.№3, –4с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.