Глава 4. Основи єдиної теорії рушіїв на безперервних потоках. Розробка напрямки технічного прогресу в галузі авіадвигунобудування, пов'язаного з підвищенням газодинамічної стійкості роботи повітряно-реактивних двигунів при зльоті, польоті й посадці

Автор(и)

  • Б. Ш. Мамедов ЗНТУ г. Запорожье, Україна

Ключові слова:

Кінематичний аналіз, зона загальмованого потоку, кінематична зона жорсткого (пружного) удару, кути атаки

Анотація

Розглядається новий напрямок технічного прогресу у галузі авіадвигунобудівництва, пов´язаного з підвищенням газодинамічної стійкості роботи повітря-реактивних двигунів при зльоті, польоті, посадці

Біографія автора

Б. Ш. Мамедов, ЗНТУ г. Запорожье

Кандидат технических наук, доцент

Посилання

Шляхтенко С.М. Теория и расчет воздушно-реактивных двигателей / С.М. Шляхтенко, М.: Машиностроение, 1987,–568с.

Патент 46407, Україна, МПК F04D 27/00, F02K 1/00, F02K 3/00, F02C 7/00. Спосіб підвищення газодинамічної стійкості роботи повітря-реактивних двигунів. Б.Ш.Мамедов, –№U200905152, заявл. 25.05.2009; опубл. 25.12.2009, Бюл.№24, –26с.

Патент 2027902, Российская Федерация, МПК7 F03H 5/00, F04D 19/00. Способ создания тяги Б.Ш.Мамедов (Украина), №4652005/23, заявл. 24.12.1988, опубл. 27.01.95, Бюл.№3, –4с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-10-01

Як цитувати

Мамедов, Б. Ш. (2011). Глава 4. Основи єдиної теорії рушіїв на безперервних потоках. Розробка напрямки технічного прогресу в галузі авіадвигунобудування, пов’язаного з підвищенням газодинамічної стійкості роботи повітряно-реактивних двигунів при зльоті, польоті й посадці. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (5), 124–134. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/5391