Розробка моделі впровадження бізнес-процесів у готельному господарстві

Автор(и)

  • М. О. Білан Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького м. Черкаси, Ukraine

Ключові слова:

Система управління бізнес-процесами, сервісно-орієнтована архітектура, нотація BPMN

Анотація

Запропонована модель впровадження та використання сервісно-орієнтованої системи управління бізнес-процесами підприємств готельного господарства, яка дозволяє реалізувати автоматизовані дії та надає можливість систематично та ефективно використовувати існуючі ресурси

Біографія автора

М. О. Білан, Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького м. Черкаси

Аспірант

Посилання

Баронов В.В. Автоматизация управления предприятием / Баронов В.В. – М.: «Инфра – М», 2000.

Еймор Д. Електроний бізнес / Еймор Д. – К.: «Аконіт», 2009.

Морозов М. А. Информационные технологии в социально-культурном сервисе и туризме / М. А. Морозов, Н. С. Морозова.Оргтехника. – М.: ACADEMIA, 2004. - 240 с.

Шверин, Р. Императив интеграции.[Електронний ресурс] / Р. Шверин // Електронні, текстові дані. – Режим доступу: http://www.bpmi.org/bpml-spec.esp.

BPMN. Web Services for Business Process Design.[Електронний pecypc] // Електронні, текстові дані. – Режим доступу:http://xml.coverpages.org.

Business Process Management Initiative. BPML language specification [Електронний pecypc] / http://www.bpmi.org. – Режим доступу: http://www.bpmi.org/bpml-spec.esp.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-06-10

Як цитувати

Білан, М. О. (2011). Розробка моделі впровадження бізнес-процесів у готельному господарстві. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях, (23), 72–76. вилучено із http://vestnik2079-5459.khpi.edu.ua/article/view/5415