Розробка моделі впровадження бізнес-процесів у готельному господарстві
Ключові слова:
Система управління бізнес-процесами, сервісно-орієнтована архітектура, нотація BPMNАнотація
Запропонована модель впровадження та використання сервісно-орієнтованої системи управління бізнес-процесами підприємств готельного господарства, яка дозволяє реалізувати автоматизовані дії та надає можливість систематично та ефективно використовувати існуючі ресурси
Посилання
Баронов В.В. Автоматизация управления предприятием / Баронов В.В. – М.: «Инфра – М», 2000.
Еймор Д. Електроний бізнес / Еймор Д. – К.: «Аконіт», 2009.
Морозов М. А. Информационные технологии в социально-культурном сервисе и туризме / М. А. Морозов, Н. С. Морозова.Оргтехника. – М.: ACADEMIA, 2004. - 240 с.
Шверин, Р. Императив интеграции.[Електронний ресурс] / Р. Шверин // Електронні, текстові дані. – Режим доступу: http://www.bpmi.org/bpml-spec.esp.
BPMN. Web Services for Business Process Design.[Електронний pecypc] // Електронні, текстові дані. – Режим доступу:http://xml.coverpages.org.
Business Process Management Initiative. BPML language specification [Електронний pecypc] / http://www.bpmi.org. – Режим доступу: http://www.bpmi.org/bpml-spec.esp.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал публікує статті згідно з ліцензією Creative Commons Attribution International CC-BY.